27 Temmuz 2014 Pazar

Mimlendim! #1



Kristal Kitap beni mimlemiş! Evet, bu ilk mimim olduğu için benim için gerçekten özel fakat sorular… Ahiret soruları resmen.

1.Geçmişin olmasaydı bugün ortaya koymakta olduğun şey ne olurdu?

Geçmişim olmasaydı ortaya bir şey koyabilir miydim, bilmiyorum. Yaşarken ne berbat olduğunu düşündüğüm, zaman araya girince “Vay be, bunları ben mi yaşadım?” dedirten iyi kötü bir çok şey yaşadım ve yaşadığım her şey bana ilham verdi. Yazdığım her hikayeye geçmişimden bir dokunuş ekledim ve bu benim özgün şeyler yazmamı sağladı. Tecrübeler edindim ve yaptığım bir hatayı sonucunu bildiğim için bir daha yapmama kararı aldım. Eğer geçmişim olmasaydı bunların hiçbirini yapamaz ve yeni bir güne attığım her adımda yalpalardım.

2.Annen, baban senin için ne ifade ediyor?

Merhaba zor soru, merhaba bunu soran insan. Ben ailesiyle problemler yaşayan bir kızım, birazcık yanlış soru ama cevaplayacağım.
Annem… Başarıya giden yolda önüme tabelalar asan, beni hep destekleyip tökezlediğimde düşmemem için koluma giren, başarılarımı överek beni şevklendiren Dünya’ya gelmiş en muhteşem insan. Bazen kötü bir ruh halindeyken beni şöyle bir silker, kendime getirir. O olmasaydı ben, ben olamazdım.
Babam… Severim kendisini. Sonuçta kendisiyle kaç yıl aynı çatı altında yaşadım, benim içi bir şeyler yapmak için didindi. Onun sevdiğim özelliği ben bir şey içi telaşa kapıldığımda rahat davranarak bu rahatlığını bana bulaştırması fakat, o kadar da yakın değiliz. O da bunun farkında.

3.İmkansız olduğunu düşündüğün her şeyin kapılarını açmak için ne kadar gönüllü olurdun?

Birincisi, ben o kadar çalışmaya meyilli bir kız değilim. Aşırı tembelimdir ve hareketli bir hayata gelemem ama aynı zamanda azıcık da bencilimdir. Biliyorum, bu çok kötü bir huy ama inkar ederek bir yere varamam. O nedenle bu imkansız şeyin bana ne yararı olacağına bakarım. Sonuç gerçekten şevk vericiyse, hayallerimin sınırlarını zorluyorsa varımı yoğumu bu uğurda harcarım, hiç çekinmem. İnsanların huzurunu kaçırıp onlara zulüm veren bir şeyi durdurmaksa yine çekinmem. Ama bilimsel gelişmeymiş, şuymuş, buymuş, uğraşabileceğimiz zannetmiyorum.

4.Şu an sen kimsin ve ne kadar büyük parlak ve faydalı bir macera ortaya koyacaksın?

Ben on altı yaşında, tembelliği yüzünden derslerle problemi olan, büyük hayalleri ve küçük yatırımları olan tuhaf bir kızım. Yapabileceğim halde bazı şeyleri başarmak için adım atmıyorum ama gerçekten de büyük planlarım var. Yetenekli bir yazar olmak istiyorum mesela. Öyle sıradan bir yazar değil, herkes bir yayınevinin kapısı çalıp parayı basarak yazar olabilir, özgün eserlerimle herkesin kalbini fetheden bir yazar olmak istiyorum  fakat bununla da yetinmiyorum. Anthony Robbins, Sınırsız Güç ve İçindeki Devi Uyandır’ın ilginç geçmişli yazarı, benim idolüm. Geçmişinden bahsetmiyorum, şu anki konumundan, yüzlerce insana getirdiği mutluluktan bahsediyorum. Bir iş yapacaksam insanlığa faydalı olan, sorunlara çare olan bir iş olmalı. Daha bir sürü var fakat şimdilik bunlarla yetinmeliyim.

5.Kalbin daha önce kırılmamış olsaydı ne kadar neşeli, inanılmaz, olağanüstü, değerli ve tümüyle doyurucu bir ilişki içinde olurdun?

Kalbim kırılmamış olsaydı ilişkiyi bırak, ben burada olamazdım. O tecrübeyi tatmamış halimi düşüyorum da iyi ki kalbim kırılmış diyorum çünkü bu benim olgunlaşmamış sağladı. At gözlüğü takmış gibi farkına varamadığım, değerini bilemediğim bir çok şey kafama dank etti. Hayatımda ne güzelliklerin olduğunun farkına varamamıştım o zamana kadar, hiçbir arkadaşımın, hiçbir saniyemi kıymetini bilememiştim. Yaşamanın ne olduğunu o zamana kadar bilmiyordum diyebilirim. Sanırım üzüntü ve acının ne olduğunu tatmadığım için mutluluğun tam anlamını da bilmiyordum. Bir şeyleri kaybetmenin ne olduğunu hiçbir zaman öğrenemediğim için kazandığım şeylerin değerinin ne kadar önemli olduğunu bilmiyordum. Önceden hayatım siyah beyazdı, benim için renklerin önemi yoktu fakat şimdi dünyam rengarenk. Her rengin her tonunu barındıran bu hayat için kalbimi kıran insanlara teşekkür etmem gerek.
Kalbim kırılmasaydı hala aşkı arıyor olurdum. Aşka elbette inanıyorum fakat önceden birinci önceliğimdi. Şimdi ise aşktan daha önemli şeyler olduğunu düşünüyorum. Aile, arkadaşlar, barış, huzur, ben… 
Şu an hayatım o kadar mükemmel ki bir ilişkiye başlayıp düzenimi ve mutluluğumu bozmayı düşünmüyorum ama bundan belki yıllar sonrasını düşünürsek, o zaman ilişkim hiç olmadığı kadar güzel olur. Çünkü neyi yaşamak istediğimi ve gideceğim yolu bilir, karşımdakine daha fazla anlayış gösterir ve ne kadar değerli olduğunu birlikte olduğumuz her saniyede hissettirirdim. İlişkimiz daha iyi olurdu, olmasa bile bu uğurda büyük fedakarlıklar yapar, savaşırdım.

Sorular bitince şöyle bir oh dedim.


Mimlediklerim:
Kitap Dedikodusu
Melis Kitaplar Diyarında
Kitap Sayfaları
Kitaplarım ve Ben

2 yorum:

  1. En zor SBS'ye denk geldim ama en azından soruları anlamıştım bunda onu da anlamadım o.O Melis Kitaplar Diyarında mimlenmekten hiç bu kadar tırsmamıştı :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D Sakin ol ve derin derin nefes al. Nefes ver. Nefes al :D Ben yanıtladıysam sen de yanıtlarsın :D

      Sil