19 Ağustos 2014 Salı

Etkinlik ✖ Kitaplardaki Erkek Karakterlerin En'leri


Kitapların Senfonisi'nin güzel mi güzel etkinliğiyle karşınızdayım. Büşra yine yapmış yapacağını, müthiş bir şey olmuş. Pekala, kollarımı sıvıyorum, bakalım neler çıkacak.

EN KORUMACISI
Patch Cipriano
O, öyle biri ki ona sadece bir karakter demeye bin şahit ister. Nora için kanatlarından bile vazgeçmiş olan Patch benim için karakterlerin en korumacısı. 

EN TUTKUNU
Will Herondale
Tamam, o tuhaf ilişkilerin adamı değil ama tutkusunu engellemekte o kadar çok zorlanıyordu ki tüm karakterlerin arasından onu seçmek istedim. Adını duymak bile kocaman gülümsemem için yeterli.

EN ÖKÜZÜ
Daemon Black
Öküz denince akla ne gelir ki zaten? Bir luxen. Hem de yeşil gözlerinde tuhaf bir parıltı olan, sinir bozuculuk konusundan master yapmış bir luxen. 

EN KİBARI
Ben
2054:Çıkış Yok kitabından Ben, sadece Ben çünkü soy ismini hatırlayamadım. Kyla'yla geçirdiği her vakitte kibarlığından ödün vermeyen programlanmış çocuk. Bu kibarlığının programlanmadan gelmemiş olduğu da çok bariz.

EN GİZEMLİSİ
Damon Salvatore
Bu adamın isminin geçtiği yeri gördüğümde yüzümde kocaman bir gülümseme beliriyor. Diziden değil, kitaptan bahsediyorum, Damon... Onu açıklamaya kelimeler yetmez.

EN CESURU
Cas Lowood
Anna serisinden tanıdığımız Cas bence en cesur karakterlerden biri. O hayaletli sahneler aklıma geliyor da, gerçekten de cesur. 

EN UMUTSUZU
Peeta Mellark
Tüm seri boyunca bu çocuğun çekmediği kalmadı. Bacağından oldu, rol icabı olan bir ilişki yaşarken umutsuz bir şekilde aşık oldu, ailesini kaybetti, Capitol'ün eline geçti. Zavallım, çok seviyorum bu adamı. 

EN ASABİSİ
Jared
Bir kere de şunların soy isimlerini hatırlayayım, başka bir şey istemiyorum. Göçebe'nin Jared'ından bahsediyorum, bu adam Göçer'e ne kadar da kötü davranmıştı. Yine de ona bayılıyorum. 

EN İNATÇISI
Nathan
Evet, onun da bir soy ismi yok. Bela kitabından Nathan hayatta kalmak için her şeye göğüs gerdi, bir kafese kapatılmasına rağmen pes etmedi. 


5 yorum:

  1. Patch, Damon ve Peeta dışındakilerle tanışmadım henüz ben ya :D
    Bir de "EN KİBARI" kategorisinde 'Ben' yazısını görünce bayağı kendinden bahsediyorsun sandım bir an ahahahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Ahahahahah :D :D Aslında benden beklenilen bir hareket olurdu :D

      Sil
  2. Merhaba,
    Seni Zıt Kitaplar etkinliğine etiketledim. :D Şimdiden kolay gelsin. :) http://kitapkks.blogspot.com.tr/2014/08/etkinlik-zt-kitaplar.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol, en kısa sürede etkinliğe katılacağım :)

      Sil