3 Eylül 2014 Çarşamba

Mimlendim! #2


Merhabalar... Çok eğlenceli bir mimle karşınızdayım, Romantik Optik'ten Polen sağ olsun. Benim gibi kapak düşkünü bir insan için gerçekten eğlenceli bir aktivite oldu ki, her zaman kitapları kapaklarına göre değerlendirmem yüzünden kendime çok kızdığımı burada da hatırlatmak istiyorum. Bu çok kötü bir şey, siz siz olun bunu sakın yapmayın. 
Tamam, kollarımı sıvıyor ve işe atılıyorum. 

1. 2055: BÜYÜK HESAPLAŞMA


2. Arı Kovanına Çomak Sokan Kız


3. Benim İçin Öl


                                                                           4. Hale


                                                                          5. Final


6. Kemikler Şehri


        7.Gölgeler


8. Mekanik Prenses


9. Vampir Günlükleri Dönüş : Gölge Ruhlar


10. Koruyucu


Oh, çok şükür bitti. Şimdi ben de (yaptılar mı bilmiyorum ama) Melis Kitaplar Diyarında veeeeee Kitap Dedikodusu'nu mimliyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder