20 Eylül 2014 Cumartesi

Mimlendim #4


Biri mim mi dedi? Hem de çikolatalı?

Bu mim için biricik Merve'me (Kendisi Kitap Dedikodusu'nun bloggerı olur.) teşekkür ediyorum. Çikolata pek sevmem, özellikle de Alanya sıcağında düşüncesi bile korkunç geliyor fakat yine de eğlenceli bir şey bu.

Hadi bakalım, başlayalım.

BİTTER ÇİKOLATA

Karanlık konulu bir kapağı olan kitap (taciz, ev içi şiddet, tecavüz, yalnızlık, zorbalık, ölüm vb.)

Karanlık bir konulu kitap? Karanlık konulu bir kitap? Hım. Sanırım ben buna Işığı Ararken'i örnek verebilirim. Psikolojik açıdan oldukça yüklü, taciz, ev içi şiddet, tecavüz, yalnızlık, ölüm... Hepsine uyuyor. İnanmıyorum! :D On ikiden vurmuşum. 




BEYAZ ÇİKOLATA

En sevdiğiniz hafif ve mizah içerikli kitap?

Mizah dendiğinde aklıma nedense Kocan Kadar Konuş geliyor. O kitabı o kadar çok sevmiş, o kitabı okurken o kadar çok gülmüştüm ki... Kendisi bir chick-lit, hem de bir Türk yazara ait.



SÜTLÜ ÇİKOLATA

Çok konuşulan reklamı yapılan ve okumak için öldüğünüz kitap?

Ya, sen bana Cinder'ı ver. Biri şu kitabı Türkçe'ye çevirsin artık, bekle bekle kök saldım. 


KARAMELLİ ÇİKOLATA

Okurken içinizi eritip bir tuhaf hissettiren kitap?

Hush Hush serisi. Hiç tereddüt etmeden okurken içimin eridiği, hatta Patch'in adını duyduğumda ağzımdan sular aktığını söyleyebilirim. Tamam, benden tiksinmeyin. 


KİNDER SÜRPRİZ ÇİKOLATA

Son zamanlarda sizi şaşırtan bir kitap?

Hım. Bak şimdi hiç aklıma gelmedi ama Senden Önce Ben diyebilirim. Romantizm benim tarzım değil, özellikle de popüler kitaplardan uzak duruyorum ama bir arkadaşımın isteği üzerine, seveceğimi düşünmeden başladım ve kitabı sevmeme çok şaşırdım. Ya bende bu aralar bir tuhaflık var ya da kitap cidden güzel. 



SNICKER

 Hakkında kafayı yediğiniz kitap?

Ya, bana böyle şeyler sormayın. Sonra verecek cevap bulamıyorum çünkü ben hiçbir kitabı abartmam. Tamam, bir dakikalığına durup abartmayı deneyeceğim. Vampir Günlükleri serisi. Sırf abartmaya çalıştığımdan değil, gerçekten çok sevdiğim için söylüyorum bunu. Bence herkes bu kitabı okumalı. Hatta kardeşim o seriyi okumayacağını söylediğinde onu dövmeye kalktığımı hatırlıyorum. Kaçırılmaması gereken bir seri. 


MARŞMELOVLU SICAK ÇİKOLATA

Okurken sizi rahatlatan bir kitap?

Rahatlatan bir kitap mı? Hmm. Hmm. Hmmmmmmmmmmmmmmmm.
Taht Oyunları. Tamam, biraz garip ama dizisini önce izlediğim için okurken oldukça rahat oluyorum ve sıkılmıyorum. 


Çikolata Kutusu

Okuduğunuz hangi seride bol çeşitlilik ve herkese göre olabilecek bir şeyler vardı? 

Cehennem Makineleri serisi. Ölümcül Oyuncaklar diyecektim ama Merve onu zaten demiş :D Cassandra Clare'in yazdığı bu iki seride bol bol paranormal yaratık, aşk, macera görebilirsiniz. Birbirinden farklı onca karakterlerden en az birini sevmeden bu kitabı bitirmezsiniz.




ACI BİBERLİ ÇİKOLATA

Son zamanlarda okuduğunuz en acıklı kitap?

Hiç tereddüt etmeden Avuçlarının Arasına Bir Kalp Bıraktım derim. Kendisi aynı zamanda bittiğinde ağladığım ilk ve tek kitap olur.




1 yorum:

  1. bir mimde benden gelsin o zaman. :)
    Book Challenge Tag etiketinde mimledim seni. :)

    YanıtlaSil