28 Ocak 2015 Çarşamba

Vlog ✖ Kitap Yorumu | On Küçük Nefes - K.A Tucker (Ten Tiny Breaths, #1)



Tür: New Adult, Romance,
Goodreads Puanı: 4.21
Orijinal Adı: Ten Tiny Breaths
Sayfa Sayısı: 290
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Belgin Selen Haktanır
Yayınevi: Hyperion Yayınları
Sadece nefes al Kacey. On küçük nefes. İçinde Tut. Hisset. Sev.

Dört sene önce sarhoş bir sürücünün neden olduğu trafik kazasında annesiyle babasını, erkek arkadaşını ve en yakın kız arkadaşını kaybeden Kacey Cleary'nin hayatı yerle bir olmuştu. Hâlâ kazadan sonra arabanın içinde sıkıştığı anı ve annesinin son kez aldığı nefesi hatırlayan Kacey, geçmişini geride bırakmak istiyordu. İki otobüs bileti alan Kacey ve on beş yaşındaki kız kardeşi Livie, hayatlarına yeniden başlamak üzere Michigan'dan kaçıp, Miami'ye gelmişlerdi. İlk başlarda, geçim sıkıntısı çektikleri hâlde, Kacey endişeli değildi. Her şeyin üstesinden gelebileceğini düşünüyordu. Tek istisna, 1D dairesindeki gizemli komşularıydı.

Alev alev yanan mavi gözleri, derin gamzeleri ve kusursuz bedeniyle Trent Emerson, iyi çocuk ve kötü adam arasındaki karşı koyulmaz çizgiyi temsil ediyordu. Trajik geçmişinden sonra katı bir mizaç geliştiren Kacey, herkesi kendinden uzak tutmaya kararlı olsa da ikisi arasındaki karşılıklı çekime dayanmak çok güçtü. Trent ise Kacey'nin herkese kapattığı kalbine girmek için her şeyi yapabilirdi... Her ikisinin dünyasını paramparça edecek müthiş bir sırrı açıklaması gerekse bile.

Dumanı tüten bir romantizm...

-Kirkus Reviews 
 Goodreads Choice Nominee for Best Romance (2013)




Merhaba arkadaşlar! Nasılsınız bakalım?

Bana soracak olursanız gerçekten ama gerçekten çok heyecanlı, aynı zamanda çok mutluyum. Sebebi ise çok belli değil mi?

Uzun zamandır vlog çekmek istiyordum ama bazı sebepler yüzünden bunu yapamıyordum. Sonra birden kafama esti işte. İlk vlogum olduğundan  bol bol hata, dil sürçmesi, yanlış kelimeler ve durduk yere gülmeler görebilirsiniz. Her ne kadar bu videoyu çekene kadar canım çıkmış olsa da ben çok eğlendim, sonuna kamera arkası bölümü koymayı çok isterdim ama bir daha ki sefere diyelim. Umarım siz de benim kadar eğlenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyor olacağım, en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere.



10 yorum:

  1. Gayet güzel olmuş bence :D Devam etmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, devam etmeyi ben de çok isterim çünkü bunu yaparken çok eğleniyorum :)

      Sil
  2. Rabia devam et :D İzlerken hatalarını fark etmedim bile bence ilk vloga göre çok başarılı olmuş :) Ve kitabın sonu beni bayağı şaşırtmıştı doğrusu. Genelde sonları tahmin ederim ama bunu tahmin edemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok çok çok ama çok teşekkür ederim, beni şuan ne kadar mutlu etti bilemezsin :D Başarılı bulmana gerçekten çok sevindim :D Ya ne oldu biliyor musun, ben sanırım daha önce buna benzer bir kitap okumuştum. Hatta sanırım demeyim, Wattpad'de bir hikaye okumuştum ama bir sene falan önce. Onda da bu tip bir olay vardı, bende nedense hemencecik tahmin ettim. Etmez olaydım. Neyse ya, yine de bence harikaydı :D

      Sil
  3. sadece Vaaaoooov demek istiyorum.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :D :D Teşekkürler diyorum o zaman ben de :D

      Sil
  4. Rabia süper olmuş cidden <3 Video da o kadar sıcak ve içtensin ki, sanki karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi hissettim. Kitabı da öyle bir anlatışın var ki resmen aşerdim :D Kesinlikle devam etmen lazım, cidden çok iyi olmuş :D Bir sonraki videonu da merakla bekiyorummm :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Merve, böyle düşünmene o kadar çok sevindim ki... Cidden öyle görünebiliyorsam ne mutlu bana :D Bence kitabı okumalısın, senin seveceğine neredeyse eminim. Ben bu yazarı çok sevdim ya, Yabancı da Lanetli'yi çıkarsaydı da okusaydık.

      Sil
    2. Aklımda hiçbir şekilde olmayan bir kitaptı ama resmen kafama soktun resmen :D Üstelik okunmayı bekleyen neredeyse 20 kitabım var!! Buna rağmen listeme eklettin, helal :D

      Sil
    3. Teşekkür ederim :D :D Benim de en az o kadar kitabım okunmayı bekliyor ya...

      Sil