30 Mayıs 2015 Cumartesi

Instagram'da Çekiliş Var!!


Merhaba!! Nasılsınız bakalım? Bana soracak olursanız harikayım çünkü an itibariyle ilk çekilişimi başlatmış bulunmaktayım. İLK ÇEKİLİŞ! Ve size söylüyorum, bunun ardı arkası kesilmeyecek.

Evet, ilk çekilişimi Instagram'dan gerçekleştiriyorum ve 25 lirayı geçmediğiniz sürece D&R'dan istediğiniz kitabı alabilirsiniz! Şu sıralar 5 lira indirimi olduğundan çekilişi D&R'dan yapmanın iyi olacağını düşündüm. 

Çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenler:

1- Tabi, öncelikle hesabımı (@ikikapakarasi) takip etmelisiniz. 

2- Instagram'daki gönderiyi #ikikapakarasi tagiyle paylaşmalı ya da repost yapmalısınız.

3- Son olarak Instagram'daki gönderinin altına katıldım yazıp üç kişiyi etiketlemelisiniz. 

Yorum yapmanız çok önemli çünkü kazananı yorum yapanlardan seçeceğim, tabi ki de söylediğim ilk iki maddeyi de yerine getirip getirmediğinizi kontrol edeceğim. Hesabı kitli olanların çekiliş bittikten hemen sonra hesaplarını açmaları gerekiyor. Çekilişe katılmak için TIKLAYIN.

1 yorum: