9 Temmuz 2014 Çarşamba

Haber ✖ Hush Hush Serisinin İlk Filmi İçin Becca Fitzpatrick Açıklama Yaptı


Tek solukta okunup çoğu okurun favori serileri arasına giren Hush Hush serisinin ilk filmi Fısıltı’yı heyecanla bekliyorduk fakat yazar Becca Fitzpatrick bir açıklama yaptı. Bu açıklama hepimizi üzse de dert ettiği konuda haklı olduğunu düşünmeden edemiyorum.



Filmlere uyarlanan kitapların, karakterle uyumsuz olan oyuncularından bir tek hoşlanmayan ben değilimdir. Nerdeyse her film beni hayal kırıklığına uğratmıştır, ya en güzel yerlerini kesip değiştirmişlerdir ya da hiç olmayacak oyunculara en sevdiğim karakteri oynatmışlardır. Buna örnek olarak Açık Oyunları’nda Peeta Mellark ve Vampir Akademisi’nden Rose Hathaway’i örnek verebilirim. Josh Hutcherson iyi bir oyuncu olabilir fakat kafamdaki Peeta’yla zerre uyuşmadığı bir gerçek. Becca da bundan korktuğu için kafasındaki Nora ve Patch’i bulana kadar filmi ertelediğini söylüyor. Film iptal edilmeyecekmiş.


O filmi heyecanla beklediğim doğrudur fakat beklediğime değecekse biraz daha bekleyebilirim diye düşünüyorum.

Becca Fitzpatrick'in açıklaması:

“Merhaba millet,Fısıltı filmi için inanılmaz destek veren herkese teşekkür etmek istiyorum. Bu proje için büyük bir sevginiz ve tutkunuz vardı! Filmle ilgili bazı haberlerim var. Ne yazık ki duymayı beklediğiniz bir haber olmayabilir. LD Entertainment yapım şirketiyle birlikte Fısıtlı filminin şuan başlaması için doğru zaman olmadığına karar verdik. Bu haberin sizi çok üzeceğini biliyorum ama Nora ve Patch karakteri için doğru kararı vermek için bana güvendiğinizi umuyorum. Bu filmin çekimlerinin asla başlamayacağını söylemiyorum ama bunun yakın bir zaman olmayacağını belirtmeliyim.Tekrar teşekkürler,Becca.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder