30 Ekim 2014 Perşembe

8. KCY Blog Turu ✖ Merve Akıncı - Şahmelek | Alıntılar

8. blog turumuzun son gününden merhabalar! Dershane okul derken bir yoğunluktur gidiyor bende... Her neyse lafı çok uzatmayacağım, sizi bu muhteşem kitabın alıntılarıyla baş başa bırakmadan önce İMZALI olarak kitabı çekilişle kazanmak isterseniz sizi BURAYA alalım.

~ Şahmelek | Alıntılar ~

"Benden asla çekinmeyeceksin... Bir sıkıntın olduğunda önce ben bileceğim. Bileyim ki sen ağlamaya başlamadan sorunu halletmiş olayım..."


Şiir gibi bir adamdı... Onunla aynı havayı solumak, ya benim cezamdı ya da yirmi ikinci yaşımın hediyesi... O, Aslan Balkanlı'ydı. Reddedilemez bir adam ama insafsız bir reddediciydi.

"Nasıl kazandın biliyor musun? İşte buradan gelen koku yüzünden kazandın. Dikkatimi dağıttın küçük kız... Zaferini nilüfer çiçeği ve yasemine borçlusun."

"Ne yapıyorsun?"
"Ne yapıyor gibi görünüyorum? Dans etmeye çalışıyorum."
"Ama sen dans etmezdin?"
"Etmezdim yine etmem... Ama birileri sarhoş ve kiminle dans ettiğine bile bakmıyor. Adam seni elliyordu."
"Teknik olarak sen de beni elliyorsun."

"İyi geceler Şahmelek."

“Çalıyordum çünkü piyano benim yalnızlığımın sesiydi. Bir imdat çağrısı... Bu... Sesimi duyurabilmenin bir yoluydu benim için. Haykırışlarımdı. Ve sen..Sen beni duydun. Çaldığım her notanın altında yatan o umut edişi hissettin. Bir tek sen..."

"Bunları yapabileceğin bir adam eninde sonunda karşına çıkacak.Ama o ben değilim.Tüm bunlar yaşamak benim için imkansız gibi..."
"Şşt! Bu gece bunları duymak istemiyorum. Sadece... İstemiyorum. Tamam mı?"

"Şahmelek... Ne yapsan haklısın, hiçbir şey diyemem.Kendimi sana savunamam da... Ama yine de yüzsüzüm işte... evet öyleyim! Hala benim sevgilim ol istiyorum. Benim ol, benimle kal... Ben seni kaybetmek istemiyorum."

"Seni seviyorum Şahmelek. Gerçekten seviyorum."
"Lütfen başkasını sevme."


"Şükürler olsun ki yanımdasın, benimlesin. Hep benimle, kal, Şahmelek. Seni seviyorum..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder