28 Nisan 2015 Salı

18. KCY Blog Tur ✖ Aşkın Ritmi - Kylie Scoot (Stage Dive, #2)


Orijinal Adı: Play
Yazar: Kylie Scott
Seri: Stage Dive, #2
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 318
Etiket Fiyatı: 20 TL

Kylie Scott, çok satan romanı Aşkın Müziği ile başladığı Stage Dive serisine Aşkın Ritmi’yle devam ediyor. Stage Dive’ın bateristi Mal Ericson, imajını acilen toparlamalıydı, en azından bir süreliğine. Koluna takacağı iyi bir kız bu sorunu çözerdi. Mal, bu planın kalıcı olması niyetinde değildi, ama hayatındaki tek doğru kızı bulmayı hesaba katmamıştı…
Anne Rollins, gençlik hayallerini ve odasının duvarlarını süsleyen rock tanrısıyla tanışmayı hayal bile etmemişti, özellikle de bu koşullar altında: Anne’in altından kalkamadığı maddi problemleri vardı. Fakat yine de partinin vahşi bateristinin sahte kız arkadaşını oynaması için sunulan teklifi kabul etmek pek de iyi sonlanamazdı. Adam ne kadar seksi olursa olsun!.. Değil mi?




  Herkese koskocaman bir merhaba! Nasılsınız bakalım? Bana soracak olursanız size harikayım demek isterdim fakat şu sıralar kış boyunca benden olabildiğince uzak durup güneş yüzünü gösterdiği anda yakama yapışan griple uğraşıyorum. Baş ağrısı, ateş, peçeteler derken atlattım sayılır neyse ki. Hala üzerimde biraz kırgınlık olmasına karşın her kitap yorumunu yazarken olduğum gibi harikayım. 

  Kitap Cadıları olarak on sekizincisi düzenlediğimiz blog turlarında bu sefer karşınızda özellikle Malcolm sevenleri tarafından heyecanla beklenen, Aşkın Müziği'nin ikinci kitabı Aşkın Ritmi ile karşınızdayız. Aşkın Müziği'nin yorumunu okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 

  Stage Dive serisinin her kitabı farklı bir karakter üzerinden gitmesine karşın seriyi sırasına göre okumanızı ve kitaplardan herhangi birini atlamamanızı öneriyorum çünkü burada tecrübe konuşuyor. Şaka, şaka, Aşkın Müziği'ni okurken kargo paketinden tüm ihtişamıyla çıkan Aşkın Ritmi'ni görünce dayanamamış, kısacık bir anda favori karakterim olan Malcolm beni kendisine çektiğinden Aşkın Müziği'nin henüz başlarındayken Aşkın Ritmi'ni okumaya başlamıştım. Sonuç? Yapmamalıydım. Bunu fark ettiğimde henüz geç olmadığı için şanslıymışım açıkçası. Yani diyorum ki siz siz olun, Malcolm'u kaçırmayın ama ilk önce Aşkın Müziği'ni de okumayı ihmal etmeyin. 

  Evet, Aşkın Ritmi'nde tapılası baterist Malcolm Ericson ve Annie Rollins'in hikayesi anlatılıyor ki bu konuda hayal kırıklığım oldukça büyük. Her ne kadar pek irtibatta bulunmasalar da karakter bakımından Evelyn'in en yakın arkadaşı Lauren ve Malcolm'u çok yakıştırmış olduğumdan onların birlikteliği bekliyordum fakat ne yazık ki Annie ile idare ediyoruz. Bunu düşünen, onları birbirine yakıştıran tek okur olmadığımı düşünüyorum ve ikisi olsaydı ne kadar da eğlenceli olurdu deyip bu konuyu burada kapatıyorum. Ama Kylie, Lauren ve Malcolm olmalıydı. 

  Her ne kadar başlarda Annie ve Malcolm çiftini pek benimsemesem de işin içinden Malcolm olunca bu durum pek uzun sürmedi. Adını okuduğumda bile gülümsediğim, kıpır kıpır, yaramaz bir çocuğun ruhuna sahip ve "Baaaaaalkabağım!" diye şımarıklık yapabilen seksi bir bateristten bahsediyoruz sonuçta. Oh, tamam iyiyim. 

   Annie ise Malcolm'un zıttı gibi; sessiz, bastırılmış ve... Üzgün. İhanete uğramış. Beş parasız. Umutsuz. Aynı zamanda partinin tekinde Stage Dive'in güzelim bateristi Malcolm Ericson ile de karşılaşacak, ona vurulacak kadar da şanslı. Şanslı çünkü tüm sıfatlar bir yana, Malcolm onun eski haline dönebilmesi için büyük çabalar göstermiş ve duygularında oldukça samimi bir erkek. Hal böyle olunca, işin içine Malcolm'un gevezeliğinin kattığı sevimlilik de girince Annie yelkenleri suya indiriyor. 

  Bence ikinci kitap Malcolm sağolsun ilk kitaptan daha akıcı, daha komikti. Birkaç kez kahkaha attığımı hatırlıyorum, Malcolm ilk kitapta da beni çok güldürmüştü zaten ama başlı başına onu anlatan bir kitap söz konusu olduğundan bu kahkahaların sayısı arttıkça da artıyor. Yazarın sade, uğraştan uzak bir anlatımı olduğunu Aşkın Müziği yorumumda da söylemiştim. Evet, bana göre cümleleri edebi değil ama aşırı duygusal bir kitap da olmadığından edebi olmayan cümleler beni pek rahatsız etmedi. Hem o yazar en fazla beş kelimeden oluşan cümlelerle kitabı bitirse bile ben onu sırf Malcolm'u yarattığı için bile sevebilirim. Ona olan sevgim bu denli büyük, anlamışsınızdır artık. 

  Lafı daha fazla uzatmak pek istemiyorum, kitaptaki karakterler için ufak çaplı bir cast yaptım. Umarım beğenirsiniz. Bir daha ki yorumumda görüşmek üzere!












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder