23 Nisan 2015 Perşembe

Okuma Etkinliği ✖ Aşkın Müziği - Kylie Scott (Stage Dive, #1)

Kitap Adı: Aşkın Müziği
Kitabın Orjinal Adı : Lick  
Yazarı : Kylie Scott
Seri Adı : Stage Dive
Tür : Yetişkin 
Yayınevi : Yabancı
Goodreads Puanı : 4. 19




Vegas’ta geçireceği gecenin sabahını hiç de böyle planlamamıştı. 
Evelyn Thomas’ın yirmi birinci doğum gününü Las Vegas’ta kutlamak gibi büyük planları vardı. Ama kesinlikle akşamdan kalma bir halde banyo zemininde uyanmak, otel odasında son derece yakışıklı ve dövmeli yarı çıplak bir adamın varlığı ve parmağında King Kong’u korkutabilecek boyutta bir yüzük bu planlar arasında değildi. Bir de tüm bunların nasıl olduğunu bir hatırlayabilseydi…




  Herkese merhaba! 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramınızla Regaip Kandilinizi kutluyor, güzel bir tatil geçiriyor olmanızı ümit ediyorum. 

  Bana sorarsanız bu tatil çok yaradı, uzun zamandır üzerimde olan uykusuzluğu saatlerce, okula gitme derdi olmadan uyuyarak attım. Tabi sonradan pişman olmadım değil, güne erken başlamak her zaman daha güzel oluyor. 

  Evet, Aşkın Müziği'nin okuma etkinliğine bugün başlıyoruz, okuma etkinliğinden sonra Aşkın Ritmi'nin blog turu olacak, çekilişimiz de olacak, takipte kalın.

  Aşkın Müziği'nde yazarımız Kylie Scott bizi yakışıklı gitarist David Ferris ile tanıştırıyor ama ne tanıştırma. Evelyn Thomas'ın Vegas'ta evlenmesi üzerine dünyaca ünlü rock grubu Stage Dive, David ile birlikte bildiğiniz paket halinde geliyor. Bu... Bunun ne kadar muhteşem olduğu anlatılamaz.

  Evelyn'in Vegas'ta yaşadıklarını sabah uyandığında hatırlamaması sonucu olaylar gelişiyor. 

  Ben şahsen bu duruma David'in aşırı tepki verdiğini düşünüyorum. Tamam, o gece onun için çok önemli ve güzel bir gece olabilirdi, evlenmiş de olabilirdi ama bu zaten tahmin edilebilecek bir gelişmeydi bence. Tabi kitapta sonradan David onun hiç o kadar sarhoş görünmediğini düşündüğünü söylediği zaman bu olayın onun için ne kadar da şok edici olduğunu gördüm ama yine de sabah çok kaba davranmıştı. Belki de üzüntüsünü hep böyle dışarı vuran bir karaktere sahiptir çünkü buna benzer davranışlarıyla birkaç kez daha karşılaşmıştık. 

  Aşkın Müziği'nden önce Natasha Boyd'un Aşka Var Mısın? ve Sonsuza Kadar'ını okuduğum için ister istemez hem konu hem karakterler hem de yazı dili olarak karşılaştırmalar yaptım, bazen tutup David'e kızdım bazense Keri Ann'e. İkisinde de ünlü insanlar söz konusu olmasına rağmen kadın karakterlerin karşılaştıkları zorluklarla baş etme yöntemlerinin ne kadar farklı olduğunu gördüm örneğin. 

  Yazarın kalemi oldukça akıcıydı, cümleler samimiydi ve hızlıca karalanmış gibi görünmesine karşın üzerinde fazla düşünülmüş cümlelerin Evelyn'e uymayacağını düşündüğümden bu beni hiç rahatsız etmedi. Tek şikayetim her şeyin çok hızlı gelişmesi ama kitap zaten buna dayandığından bir şey de diyemem ki, Evelyn David'le tanışalı bir gün olmamışken kendini medyanın önüne atılmış buluyor. Kitabın olayı bu, her şey olabildiğince hızlı ilerliyor. 

  Öte yandan benim en sevdiğim karakter baterist Malcolm'du, espri anlayıcı olsun, içtenliği olsun onun adını duyduğum sayfada yüzümde bir gülümseme oluşmasına engel olamıyordum. Hatta onun Lauren'la olmasını o kadar çok istedim ki... Lauren'la özel bir sahneleri yoktu ama karakter bakımından birbirlerine çok yakışacaklarını düşünmüştüm. Aşkın Ritmi'nde her ne kadar Malcolm'u daha fazla görecek olsak da Lauren'le olmayacağı düşüncesi beni üzüyor. Her şeye rağmen, henüz okumamış olsam da Aşkın Ritmi Malcolm sayesinde muhteşem bir kitap olacakmış gibi görünüyor. Ben şimdi onu okumaya gidiyorum, Aşkın Müziği'ni okumadıysanız kaçırmayın derim, Aşkın Ritmi'ni okumayı planlayanlar da ellerini çabuk tutsun. 

  En kısa zamanda görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder