26 Temmuz 2015 Pazar

KCY Blog Tur ✖ Beni Yakma - Tahereh Mafi (Shatter Me, #3) | Yurtdışı Kapakları



Omega Noktası'nın kaderi belirsiz. 

Juliette'nin tüm dostları hatta tanıdığı herkes, ölmüş olabilir. Savaş daha başlamadan bitebilir. Juliette, Yeniden Kuruluş'un önündeki tek engel. Kendisi hayatta kalmayı başşarabilirse Yeniden Kuruluş'un var olamayacağını biliyor. Ama Yeniden Kuruluş'u yıkmak ve az kalsın canını alacak olan adamı ortadan kaldırmak için Juliette'in aklının ucundan bile geçmeyen birinin yardımına ihtiyacı var: Bu kisi Warner.

Düşmanlarını yok etmek için birlikte mücadele ederlerken, Juliette bildiğini sandığı her şeyin -Warner, yetenekleri ve Adam- yanlış olduğunu da keşfediyor.Tahereh Mafi'nin Beni Bırakma ve Bana Dokunma kitaplarıyla baslayan Juliette'in macerası Beni Yakma ile tehlikeli, romantik, macera dolu ve sok edici bir zirveye ulaşıyor!

    
Kitap Adı: Beni Yakma
Orijinal Adı: Ignate Me
Yazarı: Tahereh Mafi
Seri: Shatter Me, #3
Çevirmeni: Kader Çekerek
Yayınevi: Dex Kitap
Sayfa Sayısı: 400
Yayın Yılı: 2015
Türü: Genç Yetişkin, Distopya, Romantik, Doğaüstü
Goodreads Puanı: 4.47  (52,546 Oylama)
Fiyatı: 25 TL
Benim Puanım: 5/5



Herkese merhaba! KCY Blog Tur ekibi olarak harika bir serinin son kitabı olan Beni Yakma'yı inceliyoruz. Facebook'tan iki kişiye Beni Yakma kitabını verdiğimiz çekilişe katılmak isterseniz tıklayın.

Bana Dokunma ve Beni Bırakma'dan sonra bomba gibi çıkan Beni Yakma ile seri ne yazık ki sonlanıyor. Bu durum o kadar üzücü ki Beni Yakma bittikten sonra oturup ağlayasım geldi. Seriyi kesinlikle tekrar okuyacağım, hatta birden fazla tekrar bile yapabilirim. İlk okuyuşumda kitaptan gözlerimi bir saniye olsun ayırmak istemediğimden bir sürü alıntıyı alamadım, ikinci okuyuşumda da aynısı olacak büyük bir ihtimal ama her alıntıyı almayı planlıyorum. Öyle güzel bir seriydi ki...

İlk önce prensip olarak ilk iki kitabı okumayanlar için spoiler teşkil edecek bilgiler verebilirim, uyarayım dedim. İlk iki kitabı okumadıysanız yazının devamını okumayın derim çünkü bu spoilerları almak istemezsiniz.

Şimdi devam edeliiim.

Beni Bırakma harika bir şekilde bitmişti. Tamam, Juliette'i aptal Anderson göğsünden falan vurmuştu ama tatlı Warner Juliette'i kurtarmak için bir saniye beklememişti. Warner sayesinde hayata dönen Juliette sanki eski Juliette'den farklı bir şekilde uyanmıştı. Bana Dokunma'nın başından beri Warner'la beraber beklediğimiz intikam ateşiyle yanan Juliette uyanmıştı. Beni Yakma'da farklı bir Juliette görecek olmamız beni heyecanlandırdı açıkçası.

Beni Yakma'da daha çok Warner'ı görüyoruz ama sanki yazar bilerek yapmış, emin değilim, okuyucunun büyük bir ızdırapla okuduğu sahneler oldukça çoktu. Bakın ızdırap dedim.

Warner'ın aşkından bir dakika olsun tereddüt etmememize rağmen ilk iki kitaptan çok daha farklı biriyle karşılaşıyoruz ve bunun yanı sıra Juliette'le oldukça iç parçalayıcı konuşmaları var. Fangirllük yapmayacağım bu yazımda ama Warner'ı ne kadar sevdiğim düşünülürse bazı sahnelerde ağlamadan ya da "Warneeeeeeeeer!!" diyerek kitaba sarılmadan durmak benim için oldukça zor oldu.

Serinin hangi kitabı daha güzeldi diye karar vermeye çalışıyorum ama yapamıyorum. Cidden. Hepsi o kadar güzeldi ki hepsine beş puan verdim ve ben beş puanı çok nadir veriyorum. Beş puanı ancak  yüzlerce defa okusam da sıkılmayacağım, her seferinde aynı açlıkla okuyacağım kitaplara veriyorum. Bu seri de tam olarak bu tanıma uyuyor.

Offf, o kadar güzeldi kiiiiiiii...

Juliette gücünün ve bu güçle neler yapabileceğinin farkında olduğundan bu durum beni en az Warner kadar heyecanlandırdı. Kız bu hırsla giderse resmen tek başına dünyayı yönetecek. Diğer kitaplarda olduğundan daha kararlı ve bu bizim beklediğimiz Juliette olduğundan çok hoşuma gitti.

Kenji'yi bu kitapta çok çok çok daha fazla sevdim, dünyanın en iyi arkadaşı olmaya aday. Ne kadar eğlenceli olduğunu biliyordum ama Beni Yakma'da Kenji'nin daha derin bir versiyonunu görme imkanımız oluyor. Maskesinin altında yatan asıl Kenji'yi... Warner'den sonra en sevdiğim karakter olduğundan onun bulunduğu sahneleri okurken çok eğlendim ve hüzünlendim.

Beni Yakma yorumum bu kadar. Okunması gereken serilerden bir tanesi, okumazsanız çok şey kaçırırsınız benden söylemesi. Okuyun, okutun.

Yurtdışı kapaklarına geçelim bakalım, neler varmış.

Türkiye
İngiltere/Orijinal
Fransa
Çek Cumhuriyeti
Endonezya
İsveç

Rusya

Almanya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder