26 Ağustos 2015 Çarşamba

KCY Blog Tur ✖ Sezgi - Amy A. Bartol (The Premonition, #2) | Okumak İçin 5 Neden


Kitap Adı: Sezgi
Orijinal Adı: Intuition
Yazarı: Amy A. Bartol
Seri: The Premonition, #2
Çevirmeni: Merve Özcan
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Sayfa Sayısı: 520
Yayın Yılı: 2015
Türü: Genç Yetişkin, Romantik, Paranormal
Goodreads Puanı: 4.31 ( 16,546 Oylama)
Fiyatı: 27 TL






2012 UTOPYA CON ÖDÜLÜ alan genç edebiyatı serisinde, macera kaldığı yerden devam ediyor. Sürgünlerin dünyasında kâbuslar gerçek oluyor, karanlık gelecek daha da kaçınılmaz hale geliyor...

Evie onu görmemek için gözlerini açmadı ama onun kokusu yine de burnuna doluyordu. Soluduğu havayı yoğunlaştırıyor, Evie'yi kokusuyla… aromasıyla boğuyordu. Titredi. Direnmeliydi. Eğer yeterince güçlü olamazsa, hastalığı şimdi bile ona bulaşmış olan bu avcıyla aynı kadere sürgün edilecekti. Ama artık Evie, ona açtı ve o bunu biliyordu; kendisini kemiren acıyı sonlandırma ihtiyacına güveniyordu. Teslimiyetinin nasıl da tadını çıkarırdı. Evie şimdilik hayattaydı ama aksi için yalvarması ne kadar sürecekti?













Herkese merhaba! 21. blog turumuz olan Sezgi ile karşınızdayım, fazla vaktim olmadığından normale oranla biraz daha kısa bir yorum olacak fakat size bu kitabı okumanız için 5 adet neden verince beni affedersiniz diye umuyorum. 

İlk kitap olan Kaçınılmaz'ı beğenmiştim hatırlarsanız. İkinciyi de yine beğendim ancak ilkine oranla düşük kaldı sevgim. İlk 100-120 sayfayı biraz yetersiz buldum çünkü klişeleşmeye, sıradanlaşmaya başladı kitap ve devamı da böyle olur diye korkarak okudum o kısımları. Ama çok seviniyorum ki Amy Bartol beni bir yerden sonra haksız çıkardı ve olaylar hızlanmaya, akıcılaşmaya başladı. Oradan sonrası su gibi akıp gitti zaten ama o bahsettiğim sayfalarda biraz işkence çekmedim desem yalan olur sanırım.. :D 


Kitap genel olarak bakıldığında güzeldi ancak ilk kitapla kıyasladığımızda ilk kitap çok çok daha güzeldi. İlk kitabı okuduysanız kesinlikle okumanızı öneririm çünkü merak ettiğiniz çok şey vardır.


Ben de lafı uzatmadan beş nedene geçeyim:





1- İlk kitabın sonundan doğan merak duygusu.

2-  Ayraç, kapak, kitabın rafta duruşu ve basım gibi karşı koyamayıp elinde sonunda sizi kendine aldıracak olan etkenler. ( İnkar etmeyin kolay kolay dayanamıyoruz bu tür güzelliklere. )

3- Yaz aylarında okunacak akıcı bir kitap arıyorsanız. ( Tabi bahsettiğim sayfalardan sonra :D )

4- Fantastik türde, tam aşık olunacak karakterler içeren bir kitaba özlem duyuyorsanız. 

5- İlk 120 sayfadaki fikrim hakkında beni haksız çıkarmak istiyorsanız. :D Şaka bir yana gerçekten özellikle o sayfalar hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum. Kitabı bitirince umarım yorum bırakırsınız bu konuda. 

Görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder