4 Ekim 2014 Cumartesi

5. KCY Blog Turu ✖ Victoria Dahl - Biri Sır Mı Dedi? | Ön Okuma + Yorum


Kitabın adı: Biri Sır Mı Dedi?
Yazar: Victoria Dahl
Sayfa sayısı: 352
Türü: Romantik
Yayın evi: Nemesis Kitap


Beşinci blog turumuzdan herkese merhabalar. Şu sıralar kitap yorumlayamıyorum, kusuruma bakmayın, çünkü bilgisayarım bozuk. Ne kadar üzgünüm anlatamam size. Şu yazıları yazarken bile bunları nasıl yayınlayacağımı düşünüyor, daha da üzülüyorum. Bilgisayarından kopamayan biri olarak günlerdir ondan uzak kalmanın verdiği moral bozukluğu var üstümde anlayacağınız.

Bu turumuz da bayrama denk geldi, hepinizin bayramını kutluyorum.

Gelelim tur kitabımız olan, Biri Sır Mı Dedi?'ye. Romantik komedi tarzında, yeni yetişkin olan ilk kitabımız olur kendileri. Yüzünüzde bir gülümsemeyle kendini okutturan bir kitap. Ana karakterimiz ise oldukça çılgın, düşünce yapısı farklı, hayat ve şehvet dolu Molly. Peşini bırakmayan eski sevgiliyle de başı dertte çünkü ne zaman biriyle flörtleşmeye kalksa Cameron gelip her şeyi mahvediyor. Hem ondan kurtulmak hem de kendisine yeni bir sayfa açmak adına ise yıllar önce yaşadığı yere, Tumble Creek'e dönüyor. Peki Molly'nin buraya dönerken aklında ne var dersiniz? Tabi ki Ben Lawson. Ben, Molly'nin ağabeyinin en yakın arkadaşlarından biri, aynı zamanda da çocukluk aşkı. Onun tarafından kalbi kırılmış olsa da yıllar sonra büyüdüğü yere geri dönerken aklında sadece o var. Peki ya polis şefi olan Ben de Molly gibi mi düşünüyor dersiniz?

Bana sorarsanız Ben Molly'i ilk gördüğü anda öyle düşünüp düşünmediğini belli etti. Ama bir sorun var. Ben'in aklını kurcalayan bir sorun. Molly'nin küçük bir sırrı var, yaptığı mesleği ailesine bile söylemiyor. Ben de bu sırrı öğrenmeye kararlı.

Bu kitabı okurken bölüm aralarına ihtiyacınız olacağını sanmıyorum, sayfalar hızla akıp gidecek ve "Ben romantik komedi sevmem." diyenler bile sayfaların nasıl akıp gittiğini fark edemeyecekler. Şahsen bende öyle oldu, sadece romantizm bulunan kitaplardan nefret ederim ama Molly gibi standart kadın modeline uymayan, ne istediğini ve nasıl alması gerektiğini bilen birinin hikayesini okumak oldukça eğlenceli. Çevirdiği küçük dolaplarla Ben'in aklını başından alması, buna karşı koymaya çalışırken Ben'in düştüğü çelişkileri  ve Molly'nin mesleği hakkında yaptığı tahminleri okurken gülmemek elde değil. Bu tarz seven ya da sevmeyen herkes için uygun bir kitap diyorum ben. Biri Sır Mı Dedi?'yi hemen okumak isterseniz bugün çekilişin son günü, çekilişe katılarak bu eğlenceli kitabı kazanma şansını yakalayın. Çekilişe katılmak için tık tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder